chorley - Reisverslag uit Chorley, Verenigd Koninkrijk van Toine - WaarBenJij.nu chorley - Reisverslag uit Chorley, Verenigd Koninkrijk van Toine - WaarBenJij.nu

chorley

Door: Toine en Sjors

Blijf op de hoogte en volg Toine

25 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Chorley

We hadden een tijdje geen internet beschikbaar nu hebben we gelukkig weer internet.

Het einde is al in zicht en we vinden het ook wel weer leuk om onze familie en vrienden terug te zien. We hebben wel een hele leuke tijd hier in Engeland.

We doen niet heel veel in onze vrije tijd alleen eigenlijk tv kijken en af en toe sporten of gewoon met mensen praten. Nu is natuurlijk het wk dus dat volgen we ook erg.

Het eten is erg goed in Engeland. We eten wel gewoon vaak chinees en ook gewoon groente met aardappels. In het weekend eten we wel wat vaker ongezond.

Engelse mensen zijn erg aardig en hebben niet echt heel erg aparte gewoontes het lijkt erg op Nederland. Ze rijden hier natuurlijk wel links en gebruiken inches en het geld is anders.

We hebben het wel goed naar ons zin!

• 26 Juni 2014 - 09:39

Frans:

Hoi Toine,

Leest je moeder het ook, dat je ze mist enzo? Ik mis alleen nog wat foto's om het verhaal op te leuken. Doe nog even je best.

Groeten, Frans